21 Nisan 2016 Perşembe

Hava akış metresi

Araç motorlarının çok ısınmadan çalışmasına araç içerisinde konumlu bulunan hava taşıyıcıların çok büyük önemi vardır. Bu parçalardan bir tanesi hava akışmetresidir. Arkadaşlar aracım 3mazda familiasıralı sitem lpg mevcut araç benzinde çalışıyor gaza geçene kadar hareket edemiyorum hareket etmek istediğimde araç boğuluyır gaz yemiyor motor kaputundan küçük patlama sesleri geliyor bir çok ustaya gösterdim hava akış metre olabilir diyorlar kesin değil bulamıyorlar neden olabilir. Maf sensörü arızası nasıl anlaşılır, hava akış sensörü arıza belirtileri nelerdir, debimetre arıza belirtileri, maf sensörü arıza kontrolleri nelerdir, maf sensörü arıza belirtisi,. Lakin hava akis metre arızalandı çalışmıyor.


Balata sprey ile temizledim kuruduktan sonra taktım yine aynı rolan kafayı yemiş. En düşük ortalama yakıt lerde gösteriyordu. Birde yokuş aşağı arabayı vitese sallıyorum yakıt sarfiyatı felah gösteriyor. Bunun sebebi hava akış metre olabilirim.


AUDI A AUDI A AUDI A SEAT ALHAMBRA, SEAT ALTEA,. Opaş Otomotiv Platinleri San ve Tic. Otomotiv Ateşleme Sistemleri, Ateşleme Bobinleri, Otomotiv Platinleri San ve Tic.


Hava akış metresi

Otomobilin verimli bir şekilde çalışması ve kullanıcının bir problem yaşamaması için dikkat edilmesi gereken çok önemli parçalar vardır. Bunlardan birisi de hava akış metre parçasıdır. Hava akış metre Fiat Türkiye Kullanıcı Forum Sitemize hoşgeldiniz.


Lancia marka orijinal yedek parça. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Özel mesajlasamaz.


Fenox Orjinal 36TL ve ücretsiz kargo ile n11. Oem Yedek Parça fiyatı Yedek Parça kategorisinde. Aracımı özel servise götürüyorum, servis kontrol etti ve hava akış metresinden kaynaklandığını tespit etti. Hatta bu parçanın soketini çıkarınca arabadaki çıngırak sesi gitti. Hyundai merkez ile konuştuk eski versiyon hava akış metresinde problem vardı, yenisini çıkaracağız.


Kargo Bilgisi : Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri ile m esafeye bağlı olarak ila gün içinde ürün adresinize teslim edilmektedir. Ayrıca map sensörünü balata spreyi ardından, asetonla diş fırçası ile temizledim. Akl 57TL ve ücretsiz kargo ile n11.


Site içeriğinin tümünün ya da herhangi bir bölümünün izinsiz kopyalanması ya da çoğaltılması yasaktır. Turbolu araçlarda hava akış metre olarak, atmosferik araçlarda emme manifold basınç sensörü olarak bulunuyor genelde. Atmosferik araçlarda rolanti motoru, map veya maf sensörü ve boğaz kelebeği lüsü temizlenir. Eski aracımda her filtre değişiminde onları da söküp temizlerdim.


Forumu ilk ziyaretiniz ise, yukarıda bulunan Yardım linkine tıklayıp bu bölümü kontrol ediniz. Mesaj göndermeye başlamak için kayıt olmanız gerekebilir. Yukarıdaki Kayıt ol linkinden üye olabilirsiniz. Mesajları görüntülemek için forumlara girebilirsiniz. Neyse arabayi yaptirdigim yere tekrar goturdum simdi de boyle problem cikti diye o da hava akis debimetresindendir dedi (hatta servise sordum servis hava akis debimetreden yapar dedi dedi).


Merhaba benimde akış metre ile ilgili sorunum olmuştu. Bir ifade vardır En iyi şöför, en az frene basan şöfördür diye, Ama şimdi sen bunu frene basmayalımda öndekinemi vuralım diye algılarsın, Hayır öyle değil. Enjektörcüye git enjektörler tıkanmış yada bozulmuş olabilir dedi. Ama hava akış debimetresinden şüphelendi fakat ellemek istemedi.


Bunların yaklaşık kadarı oto sensörler, su saatleri. Top brands like TROFOM , ICIFAUTO for your selection at Aliexpress. Farklı marka seçenekleri için aşağıdaki Alternetif Ürünler sekmesine bakabilirsiniz.


TOYOTA ÇIKMA YEDEK PARÇA - ELEKTRİK AKSAM GRUBU Toyota çıkma parçalarının satışını yapmaktayız. Satışını yaptığımız toyota çıkma parçalar orjinal ve garantilidir. Hakkında Bilgi Al (0) Yorum Yap. MAF sensörünü taşımanız gerekiyor.


Lütfen yorum yazmak için oturum açın ya da kayıt olun. Görüntüle Sepete Ekle-. Bir sıkıntı olmamasına rağmen temizlik sonrası. Hava Akış Metresi Temizliği Yaptıran Var mı?


Günümüzün HVAC teknisyenleri havalandırma sorunlarını tespit etmek için basit bir çözüm istemektedir. Diferansiyel (fark) basınç ölçümleri hikayenin yalnızca bir bölümünü anlatır. Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Aynı gün başka ustaya gösterdim, hava akış metresi arızalıdır değiştiririz düzelir dedi.


Opel Ascona C aracım var araç 2. Ford çıkma hava akışmetre çeşitleri firmamızda mevcut olup satışa hazırdır. Sipariş verdiğiniz ürünler Ford ECAT programı ile kontrol edilip uzman kadromuz tarafından son çalışır kontrollerinden sonra Satışa hazır edilir. Benim Ustam Toyota Yetkili Servisten ayrılma. Biz denedik temizlik yapıldıktan sonraki 10. Ynt: frontera hava akış metre son fiyat gibi bir şey düşünmemiştim.


Hava akış metresi

TL den başlayan taksitlerle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar