2 Temmuz 2019 Salı

Hortum tamburu

Hortum tamburu

Ergo Havalı El Aletleri olarak firmamız her türlü hortum tamburu imalatı ve özel hortum tamburu imalatı y. Makaralı Oksijen Tamburu. Yeni Modellerimizi stoklarımızda, makaralı oksijen asetilen tamburlarımız stoklarımıza girmiştir. Tamburun hortum ve kablo metrajı uzadıkça geri sarımlarda problemler yaşanabilmekte olup, bunun önüne geçmek için tambura sıra sarma sistemi ilave edilebilmektedir.


Ayrıca tamburun çıkış kısmına hortumun ve kablonun aşınmasını önleyici döner kılavuz sistemleri de eklenebilmektedir. Sağ ve sol dönüşlü modelleri mevcuttur. Dönüş yönü değiştirilebilir. Tek yollu, iki yollu, üç yollu, dört yollu seçenekleri mevcuttur.


Melih Gökçek Bulvarı No:ANKARA T. Bu kategoride toplam ürün listeleniyor. ELEKTRİKLİ HORTUM TAMBURU (YAPIM AŞAMASI  ÜRÜN GRUPLARIMIZ. Mobil Vinç Kabini. KBN(VİNÇ D TİP) KBN(VİNÇ) KBN(VİNÇ OVAL TİP) KBN(VİNÇ TİP) Sepetli Platform Kabini.


Hortum tamburu

KBN(PLATFORM D TİP) KBN(PLATFORM OVAL TİP) Özel Üretim Kabinler. Ayrıca hortum toplama makaranızın teknik aksamının da aksamadan çalışması önemli bir konudur. Sanayide çalışanlar için hortum makaralarının düzenli bir şekilde toplanması ve sarılması daha da önemlidir. Bunun için düzenli kontrollerin yapılamasında da fayda vardır. OPERASYON daha uzun süreli ağır hortum farklı bir yöntem gereklidir.


Doğrudan krank kolu tamburuna bağlı olduğu ve sapın bir dönüş tamburun bir dönüş üretir kullanır. Tambura sarılan bu hortumlar yanyana iki hortum şeklinde olması nedeniyle sarma ve açmada büyük kolaylık sağlamaktadır. Tüm ikiz hidrolik tambur hortumu ölçüleri ve fiyatları için bize ulaşabilirsiniz. Plastik Granül Makineleri Lık ( Pe ) Fiyat Sor.


Yuvarlak - Spiral Boru Makinesi. Otomatik geri toplama , istenilen mesafede kilitleme , tek hareket ile kilit mekenızmasını boşa çıkartma. Basınçlı tank imalat ve basınçlı tank revizyon işlemleri. TL 26TL (2) NALBURCUK 100.


Böylece hortumun kısa gelmesi gibi bir sorunla karşılaşmadan bahçenizin her yerini sulayabilirsiniz. Kategorimizde yer alan hortum çeşitleri, ipli hortum , örgülü hortum , uzayabilen bahçe hortumu ve damla sulama yapanlar için damla sulama borusu olarak sınıflandırılabilir. Tekli ve çift sıralı olmak üzere hortum tamburu üretimi yapılmaktadır.


Tamburlarımız pnömatik motorlu olup, hortum sarılması hava ile sağlanmaktadır. Hortum Boru Bant Çekiciler. Tambur önünde hortumu muhafaza için makaralar mevcuttur. En yüksek tedarik sağlayan ülkeler Çin (Anakara), Hindistan ve Japonya şeklindedir ve sırasıyla hortum sarma tamburu ürününün , ve kadarını karşılarlar. Onaylı tedarikçileri seçerek ürün güvenliğini.


Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri. Hidropower hid pno makina. CoCa CoLa Cans أفضل من أي وقت مضى - Duration: 8:39. Our main purpose is to contribute to the national industry with our professional staff, high efficiency and advanced technology and to ensure continuous satisfaction of the end user. Konsol, paslanmaz çelikten kaplanmıştır, tambur ise plastiktir.


Metre hortum sarma kapasitesi vardır. Paslanmaya dayanıklı soğuk galvaniz kaplama gövde yapısı. Küçük ebatlı, sağlam ve ergonomik tasarım. Tambur kilit mekanizması sayesinde, güvenli bekleme avantajı. Full- Circle kullanımına ihtiyaç bırakmayan sızdırmaz döner tambur mekanizması.


HIZLI ERİŞİM Ana Sayfa Faydalı Bilgiler Kurumsal. Yerli elektrikli hortum tamburu , dışa bağımlılığı azaltacak. Halat Tamburları modellerimizi internet sitemizden inceleyebilirsiniz. Tecrübeli çalışan kadrosu ile Ar-ge ve Ur-ge çalışmalarına önem veren ve müşteri isteği odaklı üretim yapan firmamız kaliteyi en üst seviyede tutmak için çalışmalarını sürdürmektedir. HEMAŞ ENDÜSTRİYEL ÜRÜNLER.


Hortum tamburu

Kaynak dumanı, egzoz ve toz emme sistemleri, endüstriyel hortum ve kablo toplama makaraları, servis ve garaj ekipmanları, hava kompresörleri, mobil araç üstü yağlama sistemleri ve mıknatıs sistemleri konusunda çalışmaktadır. Simset, simset endüstriyel, tank yapımı, lpg, kocaeli tank yapımı, kocaeli lpg, kocaeli tambur , kocaeli makara, kocaeli köpük, akaryakıt yank, kocaeli. Türkçe online sözlük Tureng. Kelime ve terimleri çevir ve farklı aksanlarda sesli dinleme.


Tambur yapısı ve tambur üstü bağlantılar, hortum katlanmasını ve kama yapmasını önler, uzun hortum ömrü sağlar. Uzun hortum boyu gerektiren endüstriyel uygulamalara uygundur. Size Özel Fırsatları Kaçırmayın Sürpriz fırsatları kaçırmamak için hemen e-bültene ücretsiz kaydolun! DFC Makine ve Mühendislik - Plastik, granül makineleri, plastik extruderleri, hortum boru kalıp ve kalibreleri, hortum boru soğutma havuzları, hortum boru boğma, bant ve palet çekici imalatı, otomatik hortum boru sarma makineleri, plastik geri dönüşüm makineleri, hortum çizgi ve yazı makineleri ve havalandırma makineleri alanları ağırlıklı.


Pnömatik sektörüne öncü bir firma olmayı başarmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar