11 Aralık 2019 Çarşamba

Usb yazici kablosu

Usb yazici kablosu

Aynı Gün Kargo Ücretsiz - Aynı Gün Kargo. Genel Özellikler Menşei Çin Garanti Taksit Seçenekleri. SEPETE EKLE LCAEHUSBAB15. Daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunabilmek adına internet sitemizde çerez kullanılmaktadır.


Usb yazici kablosu

Gizlilik ve Çerez Politikası’nı inceleyiniz. Devam etmeniz halinde çerez kullanımına izin verdiğinizi kabul edeceğiz. Dark USB printer bağlantı kablosu standart B-tip USB bağlantısı olan cihazlarla test edilmiştir.


Ek bir ayar yapmadan takçalıştır şeklinde kullanabilirsiniz. USB yazıcı kablosu oldukça şık. Gönderim süresi, ürünü satışa sunan Mağaza tarafından belirlenir. TL KDV DAHİL İndirim TL. Mbps) standardını destekler.


Bilgisayar ınızın USB portu aracılığıyla Paralel Yazıcı lara bağlantı imkanı sağlar. TL En uygun fiyat ile şimdi satın al. Farklı bir USB kablosu deneyin: Farklı bir USB kablosu kullanın. HP, en fazla metre (ft inç) uzunluğunda USB kablolarını desteklemektedir.


Orjinalden alıntı: padcom öğrendim verilmiyormuş bukadarda saçmalık olmaz yani. YTL verdim aldım parasından kaçmıyorum ama 2. YTL den kaçan bir firmaya yakıştıramadım üstelik hp ye! USB hub ya da USB arayüzü olan bir çevre cihazını bilgisayara bağlamak için kullanılır. Geriye dönük olarak USB 2. USB ve paralel kablolar hakkında bilgi. Acaba aynı tip midir USB kablosu ? USB kablosu bozulmuştu kabloyu bir yere atmıştım yenisini alırım diye öyle kaldı gitti, eski kablo da kayboldu.


Usb yazici kablosu

Taksit sayısı ile 3D Güvenli Ödeme Sistemi ile Hızlı Gönderi ile Alabilirsiniz. Kablo türü son derece önemlidir. ALKAYA ELEKTRONİK bültenlerine üye olup yeniliklerden ve özel fiyatlı ürünlerden haberdar olun.


Oksid Bilişim Teknoloji San. Yüksek standart (28AWG) Yüksek hız ( USB ) Sıfır veri kaybı ve uzun ömür (Filtreli) Metre Uzunluk. Sinyal uzatma kablosu - Veri aktarım hızı kadar 4Mbps - Gerçek tak ve çalıştır - Harici güç gerektirmez. Canon yetkilileri, web sitenizden ulaşmaya çalıştım ama başarılı olamadım. Bundan yıl önce pixma e 5yazıcı aldım.


Tüm Türkiye’ye Kargo Bedava! CODEGEN USB 3metre CPMUSB 3. Bu Üründen puan kazanabilirsiniz. Sepete Ekle STOK SORUNUZ. Metre Şeffaf yorum ve fiyatını inceleyin. GunesSunucum Kişilik TeamSpeak(Ts3)Tr.


TsYönetim Botu (Ts3-Jts3servermod) 1TL. Teknik Özellikler Özellik Değer Marka Nivatech Model Ntc 3Renk Şeffaf Bağlantı USB 2. Skip to navigation Skip to. SİZ İSTEYİN HERŞEY AYAĞINIZA GELSİN ! Bilgisayarınızın USB portu aracılığıyla Paralel Yazıcılara bağlantı imkanı sağlar.


Media Player Adaptörleri Tablet pc adaptörleri External Disk Adaptörleri Yazıcı adaptörleri Led Lcd Monitör Adaptör Notebook Adaptörleri Telefon Adaptörleri DVR Adaptörleri Kam. Elektronik Ticaret ve San. KABLO- USB METRE USB 2. Alışveriş sepetinizde ürün bulunmamaktadır. Başka bir deyişle, bu İki arabirim tipi, paralel bağlantıya oranla çok daha hızlıdırlar.


USB arabirimini destekleyen yazıcılar, tak ve çalıştır özelliğinden de sonuna kadar faydalanırlar. KALİTELİ Tüm LAZER Yazıcılarlada Sorunsuz Çalışır. CANON MP1ÇOK FONKSİYONLU YAZICI özellikleri, CANON MP1yazıcı windows xp vista sürücüleri.


Hi-Speed bağlantı noktası. Canon yazıcı yetkili teknik servisleri teknik yardım, yazıcı kablosu. METRE BEYAZ CLASS KB-128A en uygun fiyat ve hızlı kargo avantajıyla sahip olabilirsiniz. MudanisAVM olarak önceliğimiz memnuniyetinizdir.


Hafta içi 16:kadar vereceğiniz siparişlerinizin aynı gün kargoya teslim edileceğini önemle hatırlatmak isteriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar