9 Ocak 2017 Pazartesi

Aux girişine usb takılırmı

AUX sadece ses iletir yani bagladigin kaynagin muzik calar olmasi gerekiyor. Normal bir usb bellek olmaz. Ama mpplayer, ipo telefon vs. Mpplayerlar cok ucuzladi zaten fiyatlari neredeyse usb bellek civarinda.


Anycar Link USB adaptörleri. Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Yurt Dışı Alışveri. Arkadaşlar bunu kuzenimin dinamik megane aracına uyguladık. TL 4TL (18) mimozaavm 97.


Bluetooth Araç Kiti FM Transmitter AUX MPÇift Usb Girişli. TL 2TL (54) OnlineVitrin 99. Audio System Opel Usb Sd Aux Adaptörü. CD CHANGER girişine orijinal fişi ile takınız.


AUX çıkışına göre kablo alıp telefonunuz universal kulaklık girişine sahipse onda çalabilirsiniz ben öyle yapıyorum. Solenza Profil bilgileri. Fluencin en Fullunde bildigim kadariyla usb yok, bizde servise sormustuk aux girisini yerini cikartip usb takabiliyorlarmis anladigim kadariyla. Kablonun diğer ucunuda kutunun içinden çıkacak olan. Bu şekilde konnektör yaptıktan ve teybin içine koyduktan sonra ileride usb ve hafıza kartı mpçalar devresi ekleyerek kaset girişine monte ederek kullanma şansımız da var.


Sadece USB belleğinizi USB girişine yerleştirerek bilgilerin radyo ekranından akmasını sağlayabilirsiniz. Ekranda müziklerinizden oluşan menüden dilediğinizi seçip oynatabilirsiniz. Laptop kullanıyorum aynı sorun bende de vardı.


Aparatları var kardeşim usb ile bağlanan. TL arası bir fiyatta bulabilirsin usb olarak takıyosun taktığın şeye de kulaklığın girişlerini takıyosun. Orjinal teybin çıkışını çevirip çin malı teybin aux girişine bağlamıştım.


Bagajda anfisiz çift sargılı ufak bir bass çin malı teybin iki çıkışına bağlıydı. Sesi çok yüksek değildi ama net ve dolu idi. Bora marka aracımın orjinal teybini sökmeden teyp üstünde bulunan boşluğa Mptaktırabilir miyim? Araştırdığımda farklı cevaplar aldım.


Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. PS3’üm elime geçtiği anda yanında verdikleri kabloyla PS3’ü televizyonun SCART girişine bağlamıştım. Abi merhaba ben kabloyu aldım ama benim hoparlör usb çıkışlı onu jak dönüşturucuyle bağlasam olur mu yani jaktan usb ye çevircem kabloyla.


Aux girişine ne verirseniz hoparlörden onu alırsınız. SD kart girişine gb lik kart koydum sanırım 10tane de şarkı var çalımı fena değil. USB girişi var ama USB(ucu ince olandan) onun içinde aletle birlikte usb ara kablosu var ve flash kartları da çalıştırabiliyorum.


Konu için Teşekkürler Takipteyim. O yüzdelik ifade kalan yağ durumunu göstermez. O ifade araç bakım periyodunu ifade eder.


Bu arada çakmaklık girişine baktım yuvanın içinden çakmaklık çıkmadı. Usb girişidir,yokuş kalkış desteğidir,far. Aux pc bağlantısı için kablo nerden bulabilirim detaylı yazılar içerde ne olur yardım;. Karaoke mikrofonunu bilgisayar girişine bağlamak (Jak sorunu) ? HP FB029AA model bluetooth kulaklık arıyorum. Daisy rv-akıllı elektrikli süpürge arıyorum ! Bu videomuzda usb ses kartını inceledik ve ne işe yaradığını anlattık.


Videomu izlediğiniz için teşşekür ederim :) Kanalımıza Abone Olmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar