3 Haziran 2019 Pazartesi

Hortum sarma tamburu

Makaralı Hava Hortum Tamburu. Hava hortumu tamburları çeşitleri, metal gövdeli tamburlar , ikiz hortumlu tamburlar , otomatik sarımlı tamburlar , otomatik hortum toplamalı tamburlarlar ve diğerleri. Tamburun hortum ve kablo metrajı uzadıkça geri sarımlarda problemler yaşanabilmekte olup, bunun önüne geçmek için tambura sıra sarma sistemi ilave edilebilmektedir.


Hortum sarma tamburu

Ayrıca tamburun çıkış kısmına hortumun ve kablonun aşınmasını önleyici döner kılavuz sistemleri de eklenebilmektedir. En yüksek tedarik sağlayan ülkeler Çin (Anakara), Hindistan ve Japonya şeklindedir ve sırasıyla hortum sarma tamburu ürününün , ve kadarını karşılarlar. Hortum sarma tamburu ürünleri en çok North America, Western Europeve South America ülkelerinde popülerdir.


Onaylı tedarikçileri seçerek ürün güvenliğini. Hortum nasıl yapılır çekilir iş makineleri tamir onarım bakımı jcb bom hortumu - Duration: 5:42. Hortum toplama makaraları imalatı yapan firmamız ihtiyacınıza özel hortum ve kablo sarma makarası sistemleriyle hizmetinizde.


Yeni Modellerimizi stoklarımızda, makaralı oksijen asetilen tamburlarımız stoklarımıza girmiştir. TL 26TL (2) NALBURCUK 100. Hortum Sarma Tamburları Urun katalogunu indirmek icin tiklayiniz. Tambura sarılan bu hortumlar yanyana iki hortum şeklinde olması nedeniyle sarma ve açmada büyük kolaylık sağlamaktadır. Tüm ikiz hidrolik tambur hortumu ölçüleri ve fiyatları için bize ulaşabilirsiniz.


Basınçlı tank imalat ve basınçlı tank revizyon işlemleri. Hava Bağlantı Kaplinleri: Hava Bağlantı Rekorları. Ayrıca hortum toplama makaranızın teknik aksamının da aksamadan çalışması önemli bir konudur. Sanayide çalışanlar için hortum makaralarının düzenli bir şekilde toplanması ve sarılması daha da önemlidir. Bunun için düzenli kontrollerin yapılamasında da fayda vardır.


Yay için hortum sarma uzunluğu ve ağırlığı bazı sınırlamaları vardır. Hortum onu daha da zor çekmek için yapım bahar artar gerginlik çekilirse gibi. Araç üstü ekipman sektöründe faaliyet gösteren firmamızda bugün konusunda uzman 1profesyonel çalışanıyla ülkeye ihracat yapmaktadır. Tambur yapısı ve tambur üstü bağlantılar, hortum katlanmasını ve kama yapmasını önler, uzun hortum ömrü sağlar. Uzun hortum boyu gerektiren endüstriyel uygulamalara uygundur.


Kendi alanındaki tartışılmaz uzmanlığının yanı sıra firma sunduğu uygulamalar konusundaki tecrübe ve becerisi ile de ön plana çıkmaktadır : böylece günümüzde enerji ve veri transferi için yaygın olarak kullanılan kablo taşıma arabaları , enerji iletim baraları, kablo taşıma zincirleri, yaylı kablo sarma tamburları. Paslanmaz, uzaktan kumandalı kontrollü motorlu hortum sarma makinasıdır. Bu sayede yaylı sistemlere göre daha dayanıklu uzun ömürlü ve hortumu açmak ve toplamak daha kolaydır. Simset, simset endüstriyel, tank yapımı, lpg, kocaeli tank yapımı, kocaeli lpg, kocaeli tambur , kocaeli makara, kocaeli köpük, akaryakıt yank, kocaeli. Kaynak dumanı, egzoz ve toz emme sistemleri, endüstriyel hortum ve kablo toplama makaraları, servis ve garaj ekipmanları, hava kompresörleri, mobil araç üstü yağlama sistemleri ve mıknatıs sistemleri konusunda çalışmaktadır.


Hortum sarma tamburu

Plastik metal alaşımlı hortum sarma makarası bahçenizin balkonunuzun kaçınılmaz rahat olması için satılmaktadır. Metre hortum sarma kapasitesi vardır. ELEKTRİK KABLO SARMA MAKARASI. Elektrik kablosunda kullanılan kendinden geri toplamalı hortum sarıcı makaralar( tambur ). Hava tahrikli, hortum sarma tamburu imali - ¼ x mt.


Kalite ve güvenden ödün vermeden hedeflediği amaca uygun adımlar ile ilerleyen firmamız, teknolojinin en son yenilikleri ile. Bahçede iki tane daha var, bu ürün onlara göre çok zayıf, tekerlek ve sap mekanizmaları oldukça basit. Ama fazla sağa sola taşımam, 2-sene gitsin , hortum yerde kalmasın diyorsanız fiyata göre çok iyi.


Hortum tamburunun dönüş hızı, tambur motoruna giren yağın kontrol edilmesi ile gerçeklerştirilir. Debi ayar valfi gibi bir denetim aracı ile bu hız ayarlanabilir. TAMBUR SARMA KUVVETĐ AYARI Tambur sarma kuvveti fabrika çıkışı olarak 8N olarak ayarlanmıştır (bar basınç için). Hakan Hidrolik Payas Hatay.


LÜ HORTUM TAMBURU (Bağımsız sarma yaylı). Karterden Yağ Çekme Pompaları. Otomatik Hortum Boru Sarma Makinesi.


Kablo sarma tamburları çoklu damarlı ve farklı çaplarda kablo ürünlerinde çalışabilmektedir. Kablo sarıcı makara ve teknik aksamı , kablo her uzunlukta ve ağırlıkta kabloları taşıyabilecek şekilde imal edilmiştir. Hintli üretici ve fisto kablo arabaları ihracatçısı, titreşim sönümleyici, bahar tampon, kablo sarma tamburu , hortum sarma tamburu , kablo çekme zinciri, direnç kutusu, akım toplayıcı sütun.


MTS – ELKC – MKR – V MOTORLU HORTUM SARMA MAKARASI – CM. DC motoru otomatik olarak tamburu döndürerek hortumu sarar veya açar. Tanker kullanımı için uygundur.


Hortum sarma tamburu

Hortum metrajı kullanılacak hortum çapına göre değişkendir. Tamburlarımız pnömatik motorlu olup, hortum sarılması hava ile sağlanmaktadır. Tambur önünde hortumu muhafaza için makaralar mevcuttur.


Hareketli ürün ile enerji noktası arasında uygun transferi sağlar. Kargo Bilgileri Garanti Koşulları Tüm ürünlerde tüketici kanununa göre üretim hatalarına karşı (iki) yıl garanti bulunmaktadır. Antifiriz Boya Elektrostatik Toz Boya Endüstriyel Kimyasalları Gıda Kimyasalları Gres Yağları.


Tüm tamburlarımız, makaranın her noktasında maksimum debi ve basıncı elde edecek şekilde tam akış tasarımına sahiptir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar