7 Mart 2017 Salı

Sesli park sensörü tavsiye

Arkadaşlar arka park sensörü taktırmayı planlıyorum. BİM de satılan toolmaxlar gayet güzel tavsiye ederim. Marka olarak bir şey diyemem ama yukarıda ki arkadaşın da dediği gibi ekranlı al hem sesli uyarıyor hemde yazılı olarak. Bundan dolayı sizden tavsiye istiyorum. TLyi geçmeyecek şekilde görüntülü park sensörü tavsiye eder misiniz?


Eğer bu fiyata görüntülü yok ise el mahkum sadece sesli ikazı olan sensör tavsiyesi de verebilirsiniz. Ne marka almamı tavsiye edersiniz diye bi danışayım dedim. Malum araçta maşallah epey uzun parklarda genelde zorlanıyorum.


Park sensörü zaruri ihtiyaç ama alayı çin malı. TL (59) beyaztuning 92. Sonradan park sensörü takan bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Sesli ikaz yeter diye düşünüyorum. Ayrıca şu an için arızalı.


Sesli park sensörü tavsiye

Sorum şu : 1-Plastik kaynakla delikler kapatılır mı ? Zaten tamponda çizikler mevcut boya istiyor. Kaliteli sensör ile değiştirdiğimizi farzedelim. Gövde renkli park sensörü varmıdır? Kullandığınız bildiğiniz önerebileceğiniz markalar nelerdir ? Yardımcı olursanız sevinirim.


Bu yorumu faydalı buldunuz mu? Montajını kendi başınıza yapabileceğinizi düşünmüyorum çünkü park sensörü takmak biraz ustalık gerektiriyor. Hangi tarafa ne kadar yanaştığını biliyorsun. Yalnız ürünün ekranı sarı olarak gösterilmiş ama. Tavsiye Et Yorum Ekle Fiyat Alarm.


Kameralı yada özellikle konuşan modelleri tavsiye etmem. AYRICA METAL TAMPONLAR İÇİN TAMPON ALTI BAĞLANTI APARATLARI. CC takıldıktan sonra Mart İstanbul toplantısına giderken tam anlamıyla test etme şansım oldu.


Araba oldukça stabil gidiyor, gaz verdiğini veya bıraktığını hissettirmiyor. Objeleri Otomatik Olarak Algılar. Tüm Otomobil Modellerine Uyumludur. Geri Vitese Alındığında Otomatik Olarak Devreye Girer. Ben görüntülüyü 1TLye taktırmıştım.


Görüntülüde bir ekran var. Yukarıdaki sensörü tavsiye etmek için girdim fakat yazılmış, adı elektromanyetik park sensörü olarak geçiyor diğer gözlü olanlar ultasonik park sensörü olarak geçer. ARAÇ PARK SENSÖRÜ SESLİ GÖRÜNTÜLÜ 12v Araçlar için, OTO ALARM VE AYDINLATMA, park sensörü , Dijital Göstergeli lü Park Sensör.


Telegram (0) AUTOMİX PARK SENSÖRÜ SESLİ İKAZLI. Türkçe konuşanlıdansa akustik güzel sesli park sensörleri var. Dıt dıt diye değil daha güzel blup blıp falan diye sinyal verenler var. Orjinal havası katacaktır aracınıza.


Sesli park sensörü tavsiye

Montajı çok basit ama elinizden gelmiyorsa uğraşmayın. Metrajlı olanı bana pek hitap etmiyor. O ekranı nereye koyarsanız koyun çirkin görüntü oluyor. Kaç zamandır alacağım ama içime sinen bir park sensörü modeli bulamadım.


Halihazırda kullanıp memnun kaldığınız bir model varsa paylaşın lütfen. Satın Alma Önerileri - Deneyimler - Uyarılar. Yerleşim düzeni yukarıda gördüğünüz gibidir.


Sırası ile ledler bize cismin hangi konumda olduğunu haber vericekler. Buzzer ile de sesli uyarı yaparak bizim dikkatimizi cekicek bu sistemi kullanarak da bir çok proje de yapılabilir. GÖZLÜ SES İKAZLI PARK SENSÖRÜ EMODEL.


Toyota diye bir park sensörü yok, araç üzerinde fabrikasyon gelen park sensörü üreticisi DENSO ve bir sensör gözü iki adet park sensör kiti fiyatı civarında. Selamlar, Atos Prime Style aracıma park sensörü taktıracam, uygun ve kullanışlı model tavsiye edecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Giriş Yapın veya Üye Olun. WV Bora aracıma park sensörü alacağım fakat hâlâ karar veremedim.


Sesli park sensörü tavsiye

Sedece sesli olanı mı alsam yoksa hem sesli hemde eksanlı olanı mı alsam? Profil bilgileri Mesajlarını Göster Özel Mesaj Gönder. Automix Automix Oto Klima Bombası.


Oto Elektrik Ve Elektronik. Kayseri sanayisinde Beyaz sensörlü sesli park sensörü bulamadım, internetten alacağım artık. Hepsini görmek için tıklayın.


Sesli park sensörü tavsiye

Belki de piyasada bu tarz rahatsız etmeyecek farklı sesli park sensörleri de vardır, bilemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar